Allerød OK – Ordinær generalforsamling afholdes
Torsdag d. 23. Februar 2023 kl. 19.00
Med spisning kl.18.00
Vi mødes i ”det gamle cafeterialokale” i Lillerød Hallen, Banevang 7, Allerød.
Klubben vil gerne byde på middag kl. 18.00 inden selve generalforsamlingen.
Tilmelding til bespisningen skal ske på følgende doodle senest 19. februar: doodle
Dagsorden ifølge lovene:
- Valg af dirigent og referent
- Bestyrelsens beretning for det forløbne år
- Forelæggelse af årsrapport (inkl. revideret regnskab) for det forløbne år til godkendelse
- Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år
- Behandling af indkomne forslag
- Vedtagelse af budget og fastsættelse af kontingent for det kommende år
- Valg af formand – på valg i lige år (Charlotte Bergmann – ikke på valg)
- Valg af kasserer – på valg i ulige år (Kirsten Lange – ønsker genvalg)
- Valg af sekretær – på valg i ulige år (Karen Wibe Enevoldsen – ønsker genvalg)
- Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer – på valg efter 2 år:
- Emil Olander (ønsker ikke genvalg)
- Lasse Thamdrup (ønsker ikke genvalg),
- Peter Reibert (ønsker genvalg)
- Anders Marager (ønsker ikke genvalg)
Henriette Broman og Jesper Grooss er ikke på valg.
- Valg af to suppleanter til bestyrelsen – på valg hvert 1 år (ingen pt)
- Valg af revisor og revisorsuppleant – på valg hvert år (Birgitte Birck og Henrik Wibe)
- Eventuelt
Forslag som ønskes behandlet på generelforsamlingen jf. dagsordenens punkt 6), skal være indgivet skriftligt til formanden (formand@alleok.dk) senest 9. februar 2023.
Hvis der er punkter der ønskes debatteret under punkt 13) må I meget gerne sende en mail til formand@alleok.dk
Kom og gør din indflydelse gældende! – vi glæder os til at se dig.
/Bestyrelsen