Allerød OK – Ordinær generalforsamling afholdes Torsdag d. 8. Februar 2024 kl. 19.00
Med spisning kl.18.00
Vi mødes i Blovstrød hallen, Sortemosevej 20, 3450 Allerød
Klubben vil gerne byde på middag kl. 18.00 inden selve generalforsamlingen.
Tilmelding til bespisningen skal ske på følgende doodle senest 1. februar: Doodle
Dagsorden ifølge lovene:
- Valg af dirigent og referent
- Bestyrelsens beretning for det forløbne år
- Forelæggelse af årsrapport (inkl. revideret regnskab) for det forløbne år til
godkendelse - Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år
- Behandling af indkomne forslag
- Vedtagelse af budget og fastsættelse af kontingent for det kommende år
- Valg af formand – på valg i lige år (Charlotte Bergmann)
- Valg af kasserer – på valg i ulige år (Kirsten Lange)
- Valg af sekretær – på valg i ulige år (Karen Wibe Enevoldsen)
- Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer – på valg efter 2 år:
a) Henriette Broman
b) Jesper Grooss
Peter Reibert og Steen Leisner Larsen er ikke på valg. - Valg af to suppleanter til bestyrelsen – på valg hvert år (Anders Marager)
- Valg af revisor og revisorsuppleant – på valg hvert år (Birgitte Birck og
Henrik Wibe) - Eventuelt
Forslag som ønskes behandlet på generelforsamlingen jf. dagsordenens punkt
5), skal være indgivet skriftligt til formanden (formand@alleok.dk) senest 25.
januar 2024.
Hvis der er punkter der ønskes debatteret under punkt 13) må I meget gerne
sende en mail til formand@alleok.dk
Kom og gør din indflydelse gældende! – vi glæder os til at se dig !
/Bestyrelsen